Sanna Svensson

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Dan:)<3

Av sanna svensson - 17 augusti 2011 21:22

Hejsan kära bloggläsare!:) som ni ser har jag ändrat utseende på bloggen vad tycks?;) Jag vet att bilden där uppe är väldigt liten men datan håller på att dampar som vanligt så...:/ Nu har jag precis kommit hem från Götene och ska snart äta vilket jag glömt idag!;) Haha;) Det gick ganska fint.. fick ganska mkt kritik av domaren men:/ var väl sämst av de som var där men jag red iaf rätt väg!:)<3 Alana skötte sig och var iaf den sötaste ponnyn! det ee väl jag som drar ner henne i klasserna!;) Ska försöka få med en film på detta med:) Sen var jag och Millan ute i skogen i går och fota oss på hästarna och tänkte lägga upp iaf 2 bilder:) och sen fota jag Emilia Sandh och Colettan när de hoppa i padocen idah 2 bilder på de med!:)       Fatta inte vad som hände riktigt men  jag kunde inte ta någon bild på Millan och Colette men kolla hennes blogg så finns det måååånga bilder av det!:) sen så laddar jag upp filmen i ett inlägg efter:)

Looooooooooove Sanna  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna svensson - 18 september 2011 15:03

www.sannasvenssson.devote.se

Av sanna svensson - 11 september 2011 14:09


Hejsan kära bloggläsare!:) idag har jag än så länge varit i stallet och mockat och jag har städat i sadelkammaren vilket var behövling! så har as bra ordning nu!:) Nu väntar jag på att maten ska bli klar så bär det ut i stallet igen!:)<333 Loooo...

Av sanna svensson - 10 september 2011 12:46

Hej kära bloggläsare!Ni kanske har kollat efter min nya blogg men då får jag besviket säga att jag inte har kunnat sätta igång bloggen då jag inte fått det där jävla mailet! men jag säger till så fort den e igång!:) Och sen försokte man ta sig in på ...

Av sanna svensson - 8 september 2011 06:58

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat så mkt det senaste då jag håller på att skaffa en ny blogg då denna börjat att krångla:/ Så kolla gärna in i kväll då jag tror jag fått igång den!:) www.sannasvenzon.devote.se Looooove Sanna   ...

Av sanna svensson - 26 augusti 2011 12:50

Hejhej!:) jag vet jag har inte bloggat på länge men asså min bror äger ju datorn så han har varit som en höök över dator... Nu har man varit på tegla:)gött att man slutar klockan 12.15:)))) nu ee jag hos min moster och har ätit:) Gott gott:)Snart ska...

Presentation

Hej! Jag som har denna bloggen heter sanna:)titta gärna in och kommentera lite!:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt here!


Ovido - Quiz & Flashcards