Sanna Svensson

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna svensson - 28 juli 2011 23:26

Så nu var det ganska så väldigt längesen jag bloggade!!! Men nu ska jag göra ett låååååååååångt inlägg utan bilder så att ni tröttnar lagom;) Haha i dag var jag och Matilda ute och och då delade vi ut inbjudningar till tävlingen och första brevlådan skulle matilda böja sig ner och öppna brevlådan och då! Blev Freja rädd   och sprang typ 3 steg och då höll Matilda på att åka av haha!!!!!!!XD men nu har vi delat ut till alla som ska kolla på tävlingen!:) ca 20 st ska kolla:) <33 allstså bjudit inte säker att de kommer:) Men men vi börjar göra framsteg med tävlingen nu!:) ne nu tappar jag fokus.... ridturen, Ute gick det bra och Alana var pigg och fin!:) Sedan red vi i paddocen och vi började med trav bommar sedan bom studs 40cm högt hinder bom igen, Det gick fint och Alana är jätte fin och rörlig!!! Älskar att jag har kommit på henne så bra i skritt och trav! men galoppen är lite och jobba med men även den börjar bli bättre!:) Sedan hoppade vi ett enkelt räcke kanske 70cm och Alana hoppa super fint!:) Sedan höjde vi till 80 och vi kom fel in på det och så var mina läder 29 mil långa och så råka jag lämna spöt i sadeln så det tog emot:( Aja sedan hoppade hon det utan problem!:) sen höjde vi till 90 och hon protestera med en gång hon är så osäker:( ((( <333 Sen sänkte vi ned till80 på ena sidan och då hoppade hon med en gång och då var jag lite mer bestämd:) sedan hoppade hon 90 med en gång och hon tyckte det var så kul så;) Haha:) Men på lördag är det hoppning:) För er som tycker att det är konstigt att jag hoppar så tätt inpå tävling men Alan går bäst då:)  Annars har ridningen gått bra och Tindras hosta har återanlänt!:`(  Jag Skrapade triss lott i dsag och vann 50 kr:) nice:) Nu sitter jag och  dricker cooooooola alltså cooooooca cooooooooooooollllllaaaa;)))))) och ser på my name is earl och väntar på att how i met your mother börjar:)<333 Men i morgon ska jag gå upp klockan 7 och rida Alana och sedan rida colette ( Millans häst jag tar hand om denna veckan:)) Sen ska jag gå ut och gå lite med Tindra och pyssla med henne och sedan ska jag putsa Alanas saker är ju tävling dagen därpå;D och kanske om jag hinner putsa av Tindras saker med annars får jag ta det en annan dag:) Sen tvätta lindor mocka fixa inna i boxen och så:) så slipper jag ligga i soffan från klocka 12 då jag går upp till klockan 4 nemen asså jag har varit as slö!!!!! Men nu måste jag gå på toaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!:)<33333

Looooooooooove Sannna  

Av sanna svensson - 23 juli 2011 00:30

Så då kommer bilderna jag har lovat er!:)<33     Jag badar i poolen sköööönt!:)<333       Och sedan lite bollspel på kvällsdoppet;)

   Sedan bubbelgad ofc!;)<333

   Sedan doppa man sig i havet me!:) var där 3 ggr på denna semestern:)

       Söööta kusiner:)<333 Olle, Adam och Ebba:)

   Och maaaaassssooooorrrr av bedmintinXD s

Så det var några bilder får lägga upp lite mer bilder någon annan dag:) 

Looove Sanna  

Av sanna svensson - 22 juli 2011 14:41

Hej alla bloggläsare nu har man varit i citi och handlat:)ne men köpte 2 anteknings böcker till alana oxch tindra där jag kan skriva deras temp och vidare så att man har lite koll om de skuöle vara sjuka:J jag lovade biålder i dag och bilder ska ni få... Men senare jag sitter vid ipaden så det är lite svårt... Jag ska också snart byta utseende på bloggen de blir nice de!:))looooooove sanna<3

Av sanna svensson - 22 juli 2011 00:03

Så nu har man gjort sitt sista kvällsdopp:/ Lite tråkigt men ändå skönt att snärt komma hem till mina änglar (Mina älskadde ponnisar) Jag saknar dom så mkt att jag drömmer om dom nästan varje natt:) och om jag inte har skrivit det ska jag bli riktig dressyr ryttare nu:D haha fick förfrågan om jag ville vara med i dressyr lag och jag sa ja:) så vecka 34 bli första dressyr tävlingen!:) jag är faktiskt lite nervös! Eller ja inte lite;) Är det någon som har gjort det och i så fall hur ska man sätta upp håret? Jag harr ju ca hår ner till axlarna... får man ha lindor/benskydd? Jag ska tävla lokalt:) Och nästa hopp tävling är om 8 dagar nu!:) Kuuuuul:) Aja i morgon kommer det bilder!!!! Hahai dag på stranden har man suttit aaaassss länge och skrivit adressen till bloggen med snäckorXD (Bilder imorron på det) Aja hoppas det blir fler besökare och mer kommnterer;):)

Looove Sanna  

Av sanna svensson - 20 juli 2011 22:58

Hej nu sitter jag och kollar på när alla andra spelar kort:) ska snart hoppa i pollen för ett kvälssdopp och efter lite bubbelbad:) snart ska man hem igen saknar hästarna men det är underbart här med semester och pool och sena kvällar!:)))))<3 ja jag får sätta mig vid dataorn nån dag och lägga upp bilder,,,,,, sitter nämligen vid anders ipad:) jaja i dag har jag varit i fredrikshamn och har köpt en ny bikini:) äääääääääälskar den! Det var bara överdelen som var rätt storlek så i morron ska jag köpa ett par helsvarta bikini trosor till överdelen som ät leopard mönstrad:) hitta en annan snygg med men ska får köpa den en annan dag:) aja nu ska jag äta lite popcorn och drick fanta lemon Loooooooooooooove sannna:))))<3333

Av sanna svensson - 18 juli 2011 18:14

Så nu sitte man och kollar datorn och kollar på datan:) Ska kolla på lite bloggar strax och då kom  jag på att jag behöve göra lite inlägg;) Aja jag är i danmark v kom hiti lördags och då fick man gå upp klockan 4 och släppa ut hästarna!!! ja har precis badat gööööööööt! fast i poolen då;) Det är så trevligt så! i dag har det varit toppen väder men i går rengna det nästan hela dagen:( nån dag när jag årkar lägger jag upp lite bilder med:) Ska bara äta 

LLOOOOOOOOOOOOOOVE SANNA <3333333333333333    

Av sanna svensson - 14 juli 2011 20:08

  1. Hej kära bloggläsare!:) Idag har jag inte gjort mkt.............. Sov i stallet i natt Kul<3 sen har vi skurat lite i på en box vägg vi tagit ner har även variit hos Samuel och kollat på deras nya hund:) (www.najjethebest.bloggplatsen.se)  Och skulle longera båda mina tjejer men när jag borsta Alana hosta Tindra:( så tänkte att hon skulle ta lite lung!:) om ni kanske märker det är jag lite depp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!! Är suuuuuuuuuur men ja ska snart ta tag i livet! ;)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Loooooooooooooooooooove Sanna!!!!  

Av sanna svensson - 12 juli 2011 13:30

Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit dator!!!!!! Ne nu har den inte funkat på as länge och nu när den äntligen funkar igen så ska den hålla på och leva sitt egna liv! FFattar inte varför den håller på!? Men men detta är tredje gången jag försöker göra ett inlägg... Aja idag har man än så länge fixat till lösdrift till hästarna så att de kan vara inne när de vill och ute när det vill!:) Vi ska nämligen åka t danmark v 29 och vill då att förutonm att nåra ska kolla till de ska kunna gå som de vill!:) Funkar jätte bra!:) På tal om inget så kanske ni har märkt att jag inte har skrivit så mkt om lilla Tindra gumman... Men hon har varit förkyld och så men ska snart sätta i gång henne igen fast vi har tänkt att vänta till efter danmark så att de inte av bryts mitt upp i igångsättningen!:) ÅÅÅ då har hon smittat lilla Alana så hon ska ta det lungt ett tag men båda är på bättrinigs vägen!:) så men nu ska jag äta lite mat och sedan ut i stallet igen:)

Loooooove Sanna:D<33333

Presentation

Hej! Jag som har denna bloggen heter sanna:)titta gärna in och kommentera lite!:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt here!


Ovido - Quiz & Flashcards