Sanna Svensson

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna svensson - 26 augusti 2011 12:50

Hejhej!:) jag vet jag har inte bloggat på länge men asså min bror äger ju datorn så han har varit som en höök över dator... Nu har man varit på tegla:)gött att man slutar klockan 12.15:)))) nu ee jag hos min moster och har ätit:) Gott gott:)Snart ska jag hem och putsa mm:) dressyr tävling imorn:) men jag ee ju inte ens hälften så laddad som när man ska hoppa... men jag kan ju alltid testa om det är kul jag tycker att det ska BLI LITE KUL:) får se, jag var ju hos madde på träning igår och Alana var jätte fin!:) Och även Madde sa flera ggr att hon var jätte fin!:) Kuul!:)<333 Ja då blir man nöjd! haha:) Men nu ska jag kolla facebook:) Tyvärr sitter jag ju inte på min dator så har inga bilder men men:)

LOOOOOOOOOOOOE Sanna  

Av sanna svensson - 22 augusti 2011 22:00

Hejsan kära bloggläsare!:) jag har varit på sommar land med Alice,Julia och Lumpa:) det var kul! :) Bilder på detr snart:) och så har man ju varit i skolan idah och det gick helt ok :) imorn slutar man klockan 1:) Sen har jag ridit Alana och Tindra jag red ut båda och det var fina tjejer idah!:)<333 Men nu ska jag sova natti!:)<3            

Av sanna svensson - 20 augusti 2011 23:05

Så nu har man shoppat massa kläder bilder på dem kommer sen:) Sen var man ute i paddocken och prata och fota Millan och Star:) sedan hängde jag med till Stubbe och kolla på Millans nya d-ponny som hon ska ha i 2 veckor eller mer tills dom har hittat en kompis t Star:) Söööt tjej!!! Sen så skjutsa hon hem mig och då red jag Alana fläng!:) Det gick inte så bra... jag skulle rida ut och hon var hemsk! helt korkad! ne men hon vägrade gå framåt och sen stegra hon så jag gick till paddocken och körde slut på henne!;) hoppa och så:D då gick det jätte bra och hon slappna av ordentligt!:) Sen har jag mamma och min moster Fia gjort ett foto album med bilder text och massa kul klistermärken mm:) Nu kommer lite bilder från dagen!:) Men jag får ta bilderna i morgon för datorn dampar! Puus<3

Loooooooooooove Sanna     

Av sanna svensson - 20 augusti 2011 10:48

Hejsan hejsan!:) igår årkade jag inte blogga men jag red sen när vi kom hem efter en regning dag så mocka jag och red ut lite och ladda henne en delXD men nu ska jag till skövde och shoppa! bloggar ikäll eller ngt!:)

Loooooooooooooooooove Sanna     

<3

Av sanna svensson - 18 augusti 2011 11:43

Hejsan kära bloggläsare nu har jag ändrat utseende idag igen men det var för att det plötsligt allt blev svart och vitt:o Aja nu ee de fina färger elr jag har väl inte kollat helheten men;) Idag har jag tänkt att jag skulle vara så duktig och städa rumme!:) duktig eller vad?:)<3 ska också rida Tindra stumpisen i paddocken och sen lilla Alana älsklingen ut i naturen och köra lite!:) hade tänk och ta det ganska lugnt med båda,Tindra är ju väldigt nyss "igångsatt" och Alana har tränat dressyr 3 dagar irad så ja:)<3 men nu ska jag ta och försöka att städa rummet då man blir ganska så depp bara man kollar in där så;)  gammal vintrig bild på världens sötaste ponny i välden!:)<3333333333333333  

Looooooooooooooove Sanna    

Av sanna svensson - 17 augusti 2011 22:25


 

Av sanna svensson - 17 augusti 2011 21:22

Hejsan kära bloggläsare!:) som ni ser har jag ändrat utseende på bloggen vad tycks?;) Jag vet att bilden där uppe är väldigt liten men datan håller på att dampar som vanligt så...:/ Nu har jag precis kommit hem från Götene och ska snart äta vilket jag glömt idag!;) Haha;) Det gick ganska fint.. fick ganska mkt kritik av domaren men:/ var väl sämst av de som var där men jag red iaf rätt väg!:)<3 Alana skötte sig och var iaf den sötaste ponnyn! det ee väl jag som drar ner henne i klasserna!;) Ska försöka få med en film på detta med:) Sen var jag och Millan ute i skogen i går och fota oss på hästarna och tänkte lägga upp iaf 2 bilder:) och sen fota jag Emilia Sandh och Colettan när de hoppa i padocen idah 2 bilder på de med!:)       Fatta inte vad som hände riktigt men  jag kunde inte ta någon bild på Millan och Colette men kolla hennes blogg så finns det måååånga bilder av det!:) sen så laddar jag upp filmen i ett inlägg efter:)

Looooooooooove Sanna  

Av sanna svensson - 16 augusti 2011 22:45

Hej kära bloggläsare:) (IGEN!) hahaXD nu när jag inte hade någon dator f ett tag sedan (det var därför jag inte blogga förra och förrförra veckan, laddaren pajja så datorn dog men nu funkar allt som det ska!) så var jag på tävling i falköping på ållympiaden:) det gick super fint i L:c och en dubbel nolla men jag red f långsamt för placering:) i LB var det a:1a så i grunder var jag felfri och Alana kändes fin!:) vi var 4 som gick t omhoppning och i omhoppningen så var det fösta hinderna på linje och sedan skulle jag göra en lite snäv sväng och Alana lyfter inte ordentligt på fossingarna och vi fick ett nedsalag och jag var sissta startande och det var bara en felfri och 2 skulle bli placerade och då svängde jag som en dåre och red på som hejsan och resten var felfritt!:) Men tyvärr var det för dålig tid så jag kom 3a men jag fick en medalj f att jag kom trea i ållympiaden och fick stå på prispallen och allt!:) Kul!:) Men skulle vi inte rivet så skulle jag vunnit:/ Aja ska börja tävla regionalt nu så då får vi se hur det går!:) en bild från Ållympiaden!:) Emilia Sandh och colette var också med i LC och LB och det var deras sissta tävling tsm!:( men det gick bra och i LC blev de trea med en toppen runda och i Lb blev det 2 nedslag i omhoppn ingen vet inte riktigt vad som hände f annars var det en gör fin runda!:o:) sen var samuel med i samma klasser på sin Najje och de var 8 fel i LC och dubbel nolla i Lb kom 4a:) Grattis på errrr!:)<3333333333333  Loooooooooove Sannna!  

Presentation

Hej! Jag som har denna bloggen heter sanna:)titta gärna in och kommentera lite!:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt here!


Ovido - Quiz & Flashcards