Sanna Svensson

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna svensson - 23 februari 2011 22:49

18 MARS är det bästa DISCOT EVER!!!! GÄLLKVIST SKOLAN 6GUL Alla kommer! 20 kr inträde!!!1  

<3

Av sanna svensson - 23 februari 2011 22:45

Hello kära blogg läsare i dag har man ridit Alana Banana:) Hon har fått Colette syndrom! Hon gjorde kängeru hopp och galopperade på stället,reste sig och kastade sig i gärdet den fulingen!;) Hahaha hon är skit pigg me det är bara att rida på:) God natt kära bloggläsare!<333 Loooove Sanna<333

Av sanna svensson - 18 februari 2011 17:57

Så nu har jag skaffat lite bilder som jag tatt det är när vi bowlar sitter hos grannarna och sitter hemma i stugan och även haha när vi åker skider:)     Millan:)

  Min kusin Calle:)

  Bowling hallen:)

      Pappa,sofia,adam och samuel:)

  Och jag:)   Och Millan vurpa! Haha!!<333

Av sanna svensson - 16 februari 2011 14:18

Nu sitter man i stugan i lofsdalen   Äntligen internet! vi haråkt bådee längd och slalom:) Skaffar snart lite bilder påt:) Have a god day! Love sanna:)

Av sanna svensson - 4 februari 2011 14:03

Hej kära bloggläsare!<3 Jag är fortfarande sjuk men febern har sjönkt väldigt mkt. Om man har hästar   kan man verkligen det här med ansvar! det är hela tiden så att man ska ta ansvar som att man ska se till att de har vatten, mat, och annat. Det är bra och kul!:)    Fast jag har ju min lilla curling mamma som har gjort allt nu när jag varit sjuk så... Men i dag trodde vi båda att jag var lite bättre. Å hästarna stod inne och åt frukost så då skulle jag eller pappa som jag hihi råkat smitta lite:\ släppa ut de lite senare. Pappa gick ut men när han varit ute kanse 45 minuter kollade jag ut genom fönstret och ser att Alana inte har ngt täcke på sig...;) Haha lilla pappisen glömde det så då gick jag ut och skulle sätta på det. Då sitter pappa där med den understa grind öppningen. Vi har nämligen såna här fjädrar i öppningarna som hadde snurrat i hop sig!;) Hihi så han hade inte gjort ngt mer än att leda ut dem. Så jag började mocka gjorde i ordning vatten hinken och städa krubban, värmde vatten och hällde ut i hagen och då blev pappa klar med grinden stackarn! Så hjälptes vi åt att få på täcket. Snacka om att jag var död! Jag gör det varje dag men nu när jag var lite risig blev det lite hårdare!;)

Av sanna svensson - 3 februari 2011 09:27

Nu är jag på bättring vägen från min feber! det är skit skön!! Jag kommer nog inte till skolan i morgon men antagligen på måndag:) Det ska bli kul! Jag hade faktisk feber i skolan i måndags men jag höll ut, men det var lite jobbigt att se några i klassen gå hem och veta att de skulle hem och lägga sig ner och sova!  men jag vet att jag har missat skolan en del så tänkte att jag klarar mig men det gjorde jag ju sen på kvällen kännde jag mig lite risig men jag åkte  och red Champis som var skit pigg! och Isa red på Fleur som är ny där och hon och Champisen var tydligen lite kära så och hon Fleur bockade och hoppa och Champisen sprang som hejsan så Hedda som Matilda rred fick lite fart;) Har ingen bild som passar hit så det blir utan bild i dag!   Haha fins så sköna smilisar asså! Jag tar den snyggaste!   Haha!;) sjuk   frisk   Looove Sanna!:)  

Av sanna svensson - 2 februari 2011 15:16

Glöm inte av vår klubb kolla in våran sida  som står som överskrift     

P&J

Av sanna svensson - 2 februari 2011 14:11

 I helgen var det pay and jump på skolltorp eller hur de nu stavas;)  Millan och Colettes första "tävling" sen Millan opperera axeln. De hoppade 80 och 90 film på när de hoppar 90 cm kommer nu!:) De var felfria i 80 & 90:)
  Samuel och Najje,evelina och diggo, julia sammisen:) Man ser inte så mkt på bilderna menmen:) Kanske att jag har en på vaarje ekipage:)   Evelina överst:)   Samuel skulle jag tro:) Hade inte bild på  Julia.L Men:)  

Presentation

Hej! Jag som har denna bloggen heter sanna:)titta gärna in och kommentera lite!:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt here!


Ovido - Quiz & Flashcards